Sklep internetowy z materiałami do biura

Solal rozpoczął swoją działalność w 1986 roku. W ciągu niemal trzech dekad funkcjonowania na rynku nasza firma przeszła gruntowną reorganizację. Wprowadzaliśmy w tym czasie wiele zmian, które miały na celu podniesienie poziomu obsługi i dostosowanie asortymentu do stale rosnących potrzeb klientów. Kluczową decyzją, jaką podjęliśmy, było skupienie się na jednym głównym obszarze – sprzedaży materiałów i akcesoriów biurowych (https://www.solal.pl/kategoria/17/akcesoria-biurowe).

Zajmujemy się zaopatrywaniem przedsiębiorstw w artykuły biurowe od 1998 roku. Dbamy o stale rozwój naszej firmy, dlatego nieustannie doskonalimy nasze umiejętności, rozbudowujemy asortyment, kontrolujemy poziom cen, utrzymując je na niskim poziomie oraz wprowadzamy niezbędne udoskonalenia techniczne. Wszystkie te działania mają jeden podstawy cel – chcemy stać się dla klientów niezwodzonym strategicznym partnerem, który zawsze spełnia wszystkie oczekiwania.

To, co sprawia, że grono naszych klientów nieustannie się powiększa to:

  • optymalny stosunek ceny do jakości
  • gwarancje niezmienności cen
  • pełną opiekę ze strony handlowca
  • natychmiastową realizację i bezpłatną dostawę
  • dogodne formy rozliczeń
  • pełną wymianę informacji
  • profesjonalne negocjacje

Nasza firma mieści się w Warszawie i właśnie z tego miasta pochodzi największa grupa naszych klientów. Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych pozwala nam jednak zapewniać akcesoria biurowe dla firm ulokowanych w dowolnym miejscu na terenie kraju. Dzięki rozbudowanej sieci producentów, z którymi współpracujemy, możemy prowadzić sprzedaż artykułów biurowych, bez konieczności korzystania z usług pośredników. Ma to przełożenie na ceny oferowanych produktów, które pozostają na niezmiennie niskim poziomie.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, wprowadziliśmy innowacyjny system składania zamówień. Wystarczy zalogować się do naszego sklepu internetowego z materiałami biurowymi, aby otrzymać dostęp do aplikacji Solal Internet System. SIS to innowacyjne i zaawansowane, a przy tym proste w obsłudze narządzie, które daje szerokie możliwości w zakresie kompletowania, składania i kontrolowania firmowych zakupów. Można go bez problemu dostosować do przedsiębiorstwa o dowolnej strukturze. Aplikacja pozwala na dostosowanie panelu zakupowego do struktury firmy oraz dokonanie segmentacji budżetu dla poszczególnych działów oraz użytkowników. Posiada również opcje generowania raportów zakupowych, czyli dokumentów niezwykle istotnych z punktu widzenia sprawozdań tworzonych przez zarządy firm.